15.4.06

Rõõmsaid munapühi!

Ja ärge arvake, et siin Indoneesias ehedat munadepühatunnet pole võimalik tekitada. Vaadake vaid neid kauneid mune!

Nimelt eile saime me maha äärmiselt stiilse üritusega - munadevärvimine batiktehnikas. Osavõtjad olid eranditult eurooplased, sest kõigile teistele tundub see munamäkerdamine võõras traditsioon olevat.

Asja nõrk külg oli selles, et värv (tegelikult tavaline toiduvärv - muud siin saada polnud) keetes eemaldub munadelt. Nii ei jäänud muud üle kui keetsime munad ära, joonistasime vahaga mustrid peale ja siis plätserdasime toiduvärvis. Batiktehnikat seega lõpuni ei saanud arendada - vaha oleks pidanud munadelt eemaldama (mida saab teha samuti keetes) ja seeläbi paljastama valge mustri. Aga et valik oli vaha või värvi vahel, siis otsustasime mõlemad munadele peale jätta. Muide vahaga munad on kokkulöömisel märksa tegusamad! Peaks patendi võtma?

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

mulle palun see sinakates toonides - suured t2nud. tulen ise j2rele ja s88n 2ra

5:36 PM  
Anonymous Anonüümne said...

see olin tegelikult mina, mari. api api se olen mina nodsu api api.

5:36 PM  

Postita kommentaar

<< Home