20.5.06

Century 21

Kas ma pole veel juhtunud kirjutama, et Yogyas on nyyd uus ja s2rav kino? Ja kino asub mugavalt 10 minuti k6nni kaugusel me majast uues ja s2ravas Ambarrukmo Plazas. Seniks olen k2inud kinos 3 korda (mis on arvatavasti mu kinosk2imise tiheduse k6igiaegade rekord - kino on nimelt avatud natuke yle 2 n2dala). Tegelikult ausalt 6eldes iga kord on tulnud pettuda (muidugi mitte punastes pehmetes toolides ja popkornis), vaid filmides, mida ma muidugi ise ja ysna vabatahtlikult valinud olen... Ok, esimene film Poseidon sai k2idud peajuhuslikult ja lihtsalt 6hinast n2ha uut kino. See oli v2ga mage film "together we can make it, yee", kuigi stseenid kus merevesi pahinal kaela sadas pani kyll kyyntega tooli kraapima.
Teist filmi l2ksime vaatama puhtast grupipsyhhoosist - Mission Impossible 3, mis v2ga hull ei olnudki, aga siiski kaugelt mu lemmikute hulka ei kuulu.
Ja t2na sattusin t2iesti juhuslikult reklaamile, et Da Vinci Kood on me kinno j6udnud (ma olen shokeeritud kui kiiresti)- no ja siis me muidugi kohe l2ksime ka. Film, tuleb tunnistada, oli tegelikult ysna ysna igav ja veniv - vist ikka asi selles, et raamat on veel liiga selgelt meeles ja yhtki n6 p6nevat momenti ei teki. Kuigi l6ppu on nad ikka omajagu ymber s2ttinud (koos maaaluse saladokumente t2is kambriga) ja mingeid uusi teemaliine on ka r6hutatud. Huvitav oli see, et Indoneesia sensorite t66 tundus olevat see, et natuke karmimates kohtades, kus selgitati kiriku keskaegseid kuriteguseid, j2rsku indoneesia keelne t6lge l6ppes 2ra.. Ja filmi alguses oli suur silt, et film on muidugi ydini fiktiivne.