3.1.06

Selamat Tahun Baru!

Nii, ja ongi jälle aasta möödas. Sedakorda tuli teine üsna vaikselt, välja arvatud suur samaaegne vihmavalin.. Tegelikult olid olemas kõik märgid, et tulemas on suurepärane aastavahetusüritus. Nimelt kogu Yogya kesktänav Malioboro oli juba hommikust saati muundatud suureks peopaigaks, kus sobivate vahedega nii 5-6 lava üles seatud, mis täis innukaid bände ja puusanõksutajaid. Me käisime päeval ettevalmistusi ja proove vaatamas ja olime kindlad, et õhtul naaseme. Aga et päev oli vägagi päikseline, siis ei saa muidugi ette heita, et kl 6 paiku õhtul hakkas vaikselt tibutama, siis sadama ja siis kallama. Nii et need tuhanded raketid, mis õhku saadeti, jäid kõik vihmapilvedesse kinni.

Vähemasti oli meil üsna meeleolukas õhtusöök. Ibu vaaritas kohalikke delikatesse, mina tegin kartulisalatit, täidetud mune ja shokolaadi-banaanipirukaid meie uues võileivagrillis. Ise ma olin oma kartulisalati üle muidugi maru uhke. Mul isegi õnnestus leida hapukoort! Maitse oli peaaegu nagu päris. Kohalikel läks salat aga alla vaid mu jutlustuse saatel, et, näe, meie oleme pidanud ka igasuguste uute maitsetega harjuma, tuleb vähemasti proovida! Ise mõtlesin vaikselt nendele kordadele, kui mulle mingisugune fermenteeritud äka ette pisteti ja siis vaadati, kuidas ma suuri vaevu seda alla neelasin ja samal ajal kiitsin, kui huvitav maitse... Aga samas, kui palju häid asju mulle siin pakutud on! Noh, kartulisalat oli neile igatahes sinna selle "uue huvitava maitse" valda..

Pärast patseerisime natuke külalastega mööda linna ja porilompe pasunaid tuututades ringi - peamine oli vaadata, et keegi kellelgi vihmavarjuga silma välja ei lööks. Ja parajasti kl 12ks olime piisavalt unised, et uuel aastal kenasti unne vajuda..


vot selliste pasunatega tervitatakse siin uut aastat..