4.9.05

Kool algab homme

Oi-oi, vahepeal on päris tegusad ajad olnud. Kõigepealt käisime Diengi platool külma õhku, vulkaane ja kartuleid nuusutamas. Siis oli siin väike kokkusaamine kolme eestlasest rändajaga. Seejärel saabus mulle Ibult kutse sõita koos temaga Kaliurangi ahve söötma, Merapi vulkaani vaatama ja tempet sööma minna. Ja kõige tipuks alustasin ma karjääri koduse kokanduse alal (nii et ma olen juba panni, poti ja kohaliku toiduturu püsikülastaja auväärse tiitli omanik).

Eile õhtul käisime veel õppeaasta algust tähistaval rockkontserdil (sissepääas maksis 6 krooni ja selles sisaldus kaks pakki nelgisigarette üritust sponsoreerivalt suitsufirmalt, iga bändi vahele lasti ka 5 minutit reklaami selle kohta, kui cool on suitsetada). Ahaa, ja homme algab siis lõpuks ka kool..

Mitmed inimesed on mu kohalikku aadressi küsinud, see on siis siin:

Jl.Wuluh 8C, Papringan, Yogyakarta, Indonesia

nii et kirjutage ja joonistage!


Ahaa ja siin on veel pilt Ibust ja ahvist Kaliurangis

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Trackback Spammers Breach TypePad Defenses
What I find particularly ironic is that this blog, and others I read, have pinged Seth's blog and not shown up as trackbacks - and yet the trackback spammers have found a way to get high-class referrals from ...
This is a groovy blog. Keep it going. If you work long hours I'm sure you'd be interested in Sports Nutrition Think about Sports Nutrition

4:31 PM  
Anonymous Anonüümne said...

mis jääb mulle segaseks on see, miks on üldse vaja ahve toita? kas see on umbes sama kui partide söötmine? või siiski pisut peenemad tagamaad?

12:01 AM  
Blogger HM said...

jah Marikene, see ahvide s66tmine on t2pselt sama mis partide toitmine:). Igatahes ahvid nagu pardidki tulevad sinna, kus neid toidetakse.
Indoneeslased armastavad ahve, tegelt on p2ris armas vaadata kyll, kuidas ahvikesed nobedate n2ppudega p2hkleid avavad ja siis need alla kugistavad ja koored hooletult yle 6la viskavad..

11:27 AM  
Anonymous Anonüümne said...

einohh... mulle ahvid kohe hirmsasti meeldivad. ma lihtsalt ei saanud aru/ei tulnud selle peale, et ahvid=pardid:) igatahes kui indoneesiasse saabun siis lähme ka ahve söötma onju?!

4:58 PM  

Postita kommentaar

<< Home